مصاحبه آرشیو خبر ها
آنیلی از خدمات ورزشگاه جدید یوونتوس می گوید

آنیلی از خدمات ورزشگاه جدید یوونتوس می گوید

آندره ا آنیلی ریاست باشگاه یوونتوس در مصاحبه خود در رابطه با مسائل مالی فوتبال ایتالیا و ساخت ورزشگاه اختصاصی یوونتوس گفـت .

" ایده ساخت ورزشگاه اختصاصی و مدرن برای یووه از اوسط دهه 90 آغاز شد ، زیرا اعتقاد داشتیم که یوونتوس باید در تمام جهات اول و پیشرو باشد و برای همین نیاز به ساخت ورزشگاه داشتیم تا به پیشرفت در فوتبال کمک کرده باشیم "

" ساخت ورزشگاه برای ما یک فرصت ویژه برای سرمایه گذاری مهم و سودآور بود . زمانی که من مدیریت را بر عهده گرفتم این طرح تقریبا آماده بود و همه چیز در حال نهایی شدن بود "

" در نهایت این افتخار را داشتم که ورزشگاه جدید یوونتوس که از سبک و ساختار ِ ورزشگاه های انگلیس الگوبرداری شده است را افتتاح کنم "

" در پروژه ساخت ورزشگاه جدید ، سختی و چالش های جدیدی وجود داشت اما در نهایت مشکلی برای ما پیش نیامد و با قبول کردن ریسک ساخت ورزشگاه و سرمایه گذاری بزرگ ، توانستیم ورزشگاه را بسازیم "

" ورزشگاه یوونتوس همانطور که گفتم از نظر ِ شکل و جایگاه تماشاگران شکل ِ بسیار بهتری پیدا کرده . نزدیک بودن هواداران به زمین و داشتن امکانات زیاد همه چیز را برای هواداران یووه فراهم کرده "

" تیفوسی های ما از بودن در ورزشگاه اختصاصی یووه احساس رضایت دارند و و این احساس را دارند که در خانه خود هستند "

" فروخته شدن ِ همه بلیط ها در زمان بازی های ما و پر شدن ورزشگاه تنها نکته ای کوچک از نکات مثبت ِ افتتاح ورزشگاه جدید است "

" بازگشت تیم به دوران اوج و باشکوه خود ، قرارداد با اسپانسرهای جدید ، جشن های خانوادگی باشگاه یوونتوس و بزرگداشت ها در موزه یوونتوس خدمات مهم دیگری است که از طریق این ورزشگاه نصیب اعضای یوونتوس شده "

" یووه در حال ِ ارزش دادن به سُنـت خود ، از پیشرفت حمایت می کند . امیدوارم که در ایتالیا سایر تیم ها هم از روشی که ما در پیش گرفته ایم استفاده کنند ، زیرا ایتالیا برای پیشرفت کردن نیاز به توسعه و پیشرفت در زیرساخت های فوتبالی خود دارد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: